Amb les famílies: El que l´escola ha de fer per no excloure les famílies amb menys recursos ec...
Educar en ètica i esperit crític
El context d’una ciutadania més activa i conscient dels seus drets comporta considerar les escoles com a institucions clau de socialitzac...
Rafel Bisquerra
L’educació emocional té grans propòsits a llarg termini. L’acció, doncs, ha de ser ferma, persistent, transver...
El conec pel seu riure
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc (2a part)
Els infants utilitzen i creen constantment codis nous i formes de relació que sorgeixen de l’espontaneïtat fresca de la seva madura,...
La cultura emprendedora como motor del cambio. Un nuevo reto para las instituciones educativas de...
La ola ()
La historia se sitúa en la Alemania actual, dentro de una escuela, y en un curso de adolescentes. Se inicia al programarse una semana cu...
Hi, amigo!
El projecte que presentem a continuació neix de la necessitat d’ensenyar la llengua estrangera de manera més motivadora, vivencial...