Alguns paisatges sonors
El projecte "Paisatges sonors" sorgeix com un desig d’aprofundir en les possibilitats sonores i musicals a l’escola infantil.
La gestió i la convivència del claustre a l’educació secundària
La qualitat de la convivència del professorat repercuteix en el clima del centre i directament a les aules. L’equip directiu ha de prepar...
En un país multicolor, existia la inclusió
Testimoni d'una mare sobre l'escola inclusiva.
Aportació de la intel·ligència cineticocorporal al treball per projectes: «Els castells»
En aquest article, hi volem donar a conèixer l’experiència psicomotriu amb infants de 3 a 6 anys, durant la qual un projecte escol...
Pedagogia de la malaltia i el deteriorament: com es viu des de l’escola?
Davant d’un diagnòstic de càncer parental en el cas d’algun dels alumnes, l’escola experimenta, igual que la resta de ...
Cocreant unes ciutats coeducadores
Les experiències de cocreació d’espai públic amb infants ens permeten sumar estratègies i metodologies per consolida...
Equitat en la infància
Aquest article és una síntesi de l’informe anual d’Unicef, Comitè Espanyol 2016, publicat a l’abril. S’hi...
Notícies d’interès