Models organitzatius per a l´atenció a la diversitat
El número 4 dels objectius de l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible subratlla, entre altres, un antic dret educatiu: «garanti...
El nostre Projecte Llegim: Un replantejament del procés educatiu amb un enfocament completament ...
El Projecte curricular de centre del nostre institut és a la base del nostre Pla de millora i també del Projecte de direcció. Va ser v...
Els meus seguidors a Instagram llegeixen
Què podem fer perquè les adolescències siguin més «llibresques»? Les novetats lectores adolescents són ...
Cartografía de pensamientos y diálogos en/sobre El jardín de Juanita
M. Mar Santiago Arca La filósofa y escritora Angélica Sátiro, a través del proyecto El jardín de Juanita, invita a las infanc...
El vídeo digital a la nostra aula.
La presència de la càmera fotogràfica i la càmera de vídeo digital a la nostra aula ens obre un gran ventall de possibilitats creati...
El contacte amb la natura: moda o necessitat?
Cada cop es parla més de la importància i els beneficis d’oferir als infants possibilitats d’aprendre en espais exteriors. A...
Dinamitzam el pati i compartim jocs amb realitat augmentada
El conte: un recurs per a la integració.
El que s'exposa aquí és el resultat de la tasca d'un grup de mestres de Santiago de Compostel·la. La idea principal va ser la de crear...