Aprenent per projectes o projectant aprenentatges
Tenir en compte l’aprenent, les seves necessitats, les seves inquietuds i els factors socials que l’envolten abans de dissenyar un projec...
Educar en ètica i esperit crític
El context d’una ciutadania més activa i conscient dels seus drets comporta considerar les escoles com a institucions clau de socialitzac...
Un Vallès, dos institutos, múltiples miradas
Desarrollo de las competencias básicasDesde la definición y categorización de las competencias básicas, se define la competencia como...
Caçadors d´ombres
Fer ciència no és una activitat exclusiva de les persones adultes. L’escola és el marc perfecte per iniciar-se en la recerc...
Cal saber per creure?
Us presentem un breu però intens diàleg que va mantenir un grup de quart de primària. Tot va començar arran d’una fr...
Material per a l’alumnat: La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc ...
Alda Educa, escoles obertes amb i per a la comunitat
El present article mostra l’experiència de dues bones pràctiques reeixides al Paraguai: Alda Educa i la Xarxa d’Escoles. El ...
Dones que mouen el món
En aquest projecte d’aprenentatge servei un grup de nois i noies de sisè de primària del CP Virgen del Soto, de Caparroso (Navarra...