Podem superar la segregació vocacional?
És fonamental dissenyar i implementar programes d’orientació acadèmica i professional als centres docents, però que ...
Kepa Juaristi: «Al CEIP Artatse HLHI intentem construir des de l’educació amb majúscules».
Conversar amb Kepa Juaristi és parlar sobre el CEIP Artatse HLHI. I és que aquest jove de 37 anys està molt orgullós del c...
La pedagogía de proyectos en un caso aplicado: la Escuela Andorrana
L’Escola Andorrana ha portat a terme l’aplicació de la pedagogia de projectes. Per fer-ho, ha definit una estructura curricular i u...
Aules de 2 anys a escoles de primària
En aquest article d'opinió, Raquel Benedito reflexiona sobre la creació d'aules de 2 anys a escoles de primària....
L´escola és més que aprendre
Aquesta secció té com a objectiu recollir les diferents perspectives d'alumnat i professorat sobre un tema d'actualitat....
Halloween voices, encriptación sonora y mensaje sonoro
Se presentan dos actividades diseñadas para trabajar con aplicaciones informáticas de grabación y edición de audio en 5.º de primari...
Frato
Absentisme local enfront de mobilitat internacional
St. Mary’s, escola pública catòlica situada en un barri popular de Dublín, posseeix una doble realitat a les seves aules. D...