Transformació educativa a la Xarxa de Centres de Madrid
La Xarxa de Centres per la Transformació Educativa de la Comunitat de Madrid és un teixit d’institucions docents i de col·l...
L´Àlex sempre s´enfila, però no arriba mai al capdamunt
A la sala de psicomotricitat, l’Àlex, de 3 anys i mig, puja a l’espatllera. Un, dos..., fins a cinc barrots. En aquest moment, s&rs...
De l’espora al miceli. Una proposta micològica per al cicle superior
A principi de curs, els infants van proposar de treballar els bolets. S'hi van engrescar, ja que, poc o molt, tothom en sabia una mica. E...
Trabenco, ahir i avui
Trabenco significa «TRABajadores EN Cooperativa». El nostre col·legi públic va néixer el curs 1972-1973 en un barri o...
Cuando tú y yo se convierte en tú, el móvil y yo
Una madre me contó en una ocasión una conversación que tuvo con su hijo de tres años. Llegaban a casa, después de hacer la co...
Fúlvia Nicolàs “Volíem parlar del que els mestres valen, no del que cobren”
De bon començament, el programa no va deixar indiferent ningú. Donar la paraula als mestres ens va acostar a allò que passa a les nost...
Professors de secundària: més enllà dels continguts
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...
Què fa el docent que et motiva més? Què no fa?
Aquesta secció té com a objectiu recollir les diferents perspectives d'alumnat i professorat sobre un tema d'actualitat.