Itineraris d’ensenyament de les matemàtiques a l’educació primària
Es presenta una visió de l’ensenyament de les matemàtiques a l’educació primària a partir d’itinera...
Notícies d’interès
Quan l´escola és de tothom i tothom és l´escola
Quan l’escola es troba en un context d’alta complexitat, el treball que s’hi faci haurà de partir de la convicció que ...
La comunicació del docent
La comunicació es troba implícita en tot acte social. No és possible no comunicar-se. Fins i tot quan no volem dir res, comuniquem.
On ens porta tot això?
L’escola i l’institut han esdevingut espais per a l’utilitarisme. Llocs on sobra el coneixement als qui no saben ni tan sols a qu&eg...
La coeducació com a pràctica espacial
Els patis de les escoles poden considerar-se el primer espai públic de la infància. La seva configuració i les relacions que hi t...
Kepa Juaristi: «Al CEIP Artatse HLHI intentem construir des de l’educació amb majúscules».
Conversar amb Kepa Juaristi és parlar sobre el CEIP Artatse HLHI. I és que aquest jove de 37 anys està molt orgullós del c...
La pedagogia del caragol