L´escola compromesa amb el món. I tu què fas?
Quins han de ser els valors de referència quan eduquem en un context de diversitats, de vegades aparentment excloents entre elles, i de p...
Reflexiono per comprendre, comprendre’m i fer comprendre
Els textos reflexius són escrits en què el destinatari és el propi autor. A l’escola Riera de Ribes constitueixen una eina ...
Conviure i compartir la iniciació esportiva
El present article sintetitza una experiència pionera i innovadora en inclusió en la pràctica d’activitats d’iniciaci...
Juanma García Bezón: «Les persones adultes són les que més necessiten el clown»
Juan Manuel García Bezón, Juanma, tal com ell mateix puntualitza entre rialles només començar la conversa, és mestr...
L´alumnat amb «problemes de conducta»
Aquest article ens vol fer reflexionar sobre les experiències i les situacions que vivim diàriament a l’escola relacionades amb el...
Cansats de la paraula utopia
Quan es comencen moviments de transformació en l’àmbit educatiu, sovint són titllats d’utòpics. L’immobi...
Camins escolars: cap a una aula de natura inclusiva
Possibilitar la presència de tot el grup classe en activitats de senderisme escolar tot aprenent i caminant junts és el repte que us pro...
Mobilitat del professorat i carrera docent
En aquest article d'opinió, Juan Jesús Domínguez Romero reflexiona sobre la mobilitat del professorat i la ca...