La pregunta com a motor de la ciència
Com podem introduir la ciència al centre escolar? Eixe ha estat l’inici de la investigació que presentem, que ha estat basada en p...
Bastint ponts entre la neurociència i la innovació educativa
La unió entre la neurociència i l’educació té el propòsit d’integrar el funcionament del cervell i dels...
El servei d’acollida. Com donem resposta a aquesta necessitat?
L´interès superior de l´infant
Article 3 de la Convenció sobre els Drets dels Infants (1989): 1. En totes les mesures concernents als infants que prenguin les instituci...
Artefactes, enginys i altres andròmines
A la nostra societat, la sobreabundància de productes genera deixalles de tota mena. Això fa girar la mirada envers expressions art&iacu...
Què em vols, poesia? O de com podem alimentar l’ànima amb paraules
Al col·legi Verdemar, de Santander, s’omplen cada any molts fulls de paper amb poemes i versos. N’hi ha uns que ofereixen ritme i m...
Los manuales de didáctica y la construcción de la didáctica de la historia como una disciplina...
Experimentar l´escriptura teatral per mitjà d´una xarxa social
Les xarxes socials són imprescindibles per a la majoria del jovent. Segons la meva experiència, la utilització d’Instagram ...