Esperar el torn.
El fragment de transcripció comentada que oferim seguidament prové d'una aula real. S'hi recullen una bona part de les intervencions li...
Cuidem-nos per cuidar
Cuidem-nos per cuidar Equip Cuidem-nos De totes les accions que podem emprendre per tenir cura de nosaltres mateixos, del nostre cos, de ...
Notícies d’interès
La memòria avaluativa del centre
Un cop finalitzat l’any escolar, els centres docents han de fer el balanç i la valoració de les actuacions educatives i de la vida...
Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
El coaching va a l´escola infantil
Entre les possibles aplicacions del coaching educatiu a l’etapa d’infantil, hi ha els processos d’intervenció amb docents, pa...
El patrimonio urbano como recurso para desmontar estereotipos históricos
Hoy en día, el patrimonio es entendido con un carácter sustantivo y multidimensional, nutrido y alimentado por las aportaciones de una ...
A qualsevol edat podem jugar amb «Pébili»
Som un grup de treball format per persones de dos centres educatius ûl'un rural i l'altre urbà, l'un públic i l'altre privatû i de ni...