L’aprenentatge de la ciència: eines per promoure el canvi conceptual
Estudis en els camps de la psicologia i de la neurociència cognitives confirmen que no n’hi ha prou d’una explicació per con...
Rufino Ferreras: «L’art i el joc són espais de llibertat»
Rufino Ferreras és historiador i pedagog, però el que fa que la seva tasca sigui interessant és que és el responsable actu...
Temaris del segle passat
Com es pot acompanyar a cercar informació per Internet a fi de construir coneixement
Gràcies a Internet, la informació no té fronteres, és accessible a tothom i qualsevol en pot ser tant consumidor com cread...
Linda Hargreaves: «Hay que dar tiempo a las criaturas para pensar»
Per arrodonir: Espais que de vegades oblidem
La reflexió sobre la pràctica d’aula
Aquest article vol ressaltar la importància que té la reflexió sobre la pràctica com una oportunitat d’aprenentatge ...
La reflexió: l’ingredient que potencia l’aprenentatge
La reflexió consolida l’aprenentatge en totes les fases (planificació, execució i avaluació) dels projectes d’...