Parlar per parlar. Donem sentit i significat a la rotllana
En aquest article d'opinió, Maria Teresa Sogas reflexiona sobre la importància d'afavorir la parla de proximitat en el petit g...
El joc dels grups d’aliments
Com a part d’una unitat didàctica en què s’hagin treballat els grups d’aliments, aquest joc pot servir com a activitat...
Resistir a la LOMCE también en las aulas
La participación democrática en la gestión del centro
Costos públics i rendibilitat social. Escoles bressol i espais familiars
Cocina en la escuela
Los talleres de cocina en la escuela no son únicamente un tiempo durante el cual se enseñan técnicas culinarias y estrategias para una...
Què podem avaluar a l’escola?
PISTES PER A L’AVALUACIÓ Grup d’Investigació Hazitegi S’ha parlat al monogràfic sobre el fet que tradicionalment s...
Cinema, Holocaust i educació
Un procés com el de l’Holocaust, que desconcerta qui pretén estudiar-lo amb intensitat, ha arribat a constituir-se en un subg&egra...