Les dures condicions de l’escola rural a Burkina Faso
Les condicions de l’escola rural a Burkina Faso són difícils. L’alumnat assisteix a classes construïdes amb palla, on e...
Transformar la secundària en català
Sols i anormals
Cíclicament apareixen pretensions ideològiques alienes al centre educatiu que volen limitar allò que hi podem fer i vetar qualsev...
La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc (1a part)
Els infants utilitzen i creen constantment codis i estils de relació nous que sorgeixen de l’espontaneïtat fresca de la seva madura,...
L´ensenyant és necessari per aprendre?
De vegades, l’alumnat reconeix que aprèn més fora de les aules. El centre es distancia del seu interès i, alhora, troba mes...
Vergonya o culpa?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
No hi ha dret!
L’educació infantil pot costar a les famílies uns 315 euros mensuals en concepte d’escolarització, menjador i acollid...
Notícies d’interès