Celebrem la pau amb Ho’oponopono
La pau no és un concepte que haguem d’aprendre o ensenyar, sinó que es manifesta com una forma de ser i de viure. Treballar amb Ho...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Experiències de col·laboració entre l’escola i la universitat
En aquest article, hi presentem el projecte de treball «Mira Miró», desenvolupat amb els infants de 5 anys del CEIP Virgen de Bel&e...
Lectura i escriptura a l’aula de música. Descriure les sensacions
Paraula
Naixem, doncs, en un món de significats i de símbols. Naixem en una llengua materna que ens acull, que ens bressola i que ens permet sob...
Frato.
Ludificant amb Kahoot! a l’aula de ciències socials
L’aplicació Kahoot! ens permet elaborar qüestionaris que el nostre alumnat pot respondre des dels seus mòbils o tauletes tria...
La creatividad como motor de cambio y transformación a través del juego (2.ª parte)