La pregunta com a motor de la ciència
Com podem introduir la ciència al centre escolar? Eixe ha estat l’inici de la investigació que presentem, que ha estat basada en p...
La memòria avaluativa del centre
Un cop finalitzat l’any escolar, els centres docents han de fer el balanç i la valoració de les actuacions educatives i de la vida...
Jorge Ruiz, cantant de Maldita Nerea i president de la Fundació Promete: «Vaig créixer pensant-me...
Una autodefinició: Algú que segueix intentant trobar certeses cada dia. Un lema de vida: Anem a poc a poc perquè anem lluny. El millor ...
La criança segura dins la societat de la impaciència
En aquest article d'opinió, Antonia García Fuentes apunta la necessitat que els adults siguem capaços de deixar fora de casa la u...
Dinamització de l’espai ecopedagògic del centre
Cap a una altra pràctica de l´avaluació: encerts i dificultats
Grans reptes per a l’escola: un canvi de paradigma on l’alumnat és el protagonista del seu aprenentatge, metodologies competencials...
Detecció de dificultats en la competència lectora
Per detectar les necessitats educatives que presenta l’alumnat respecte a la lectura i l’escriptura, és necessari observar les seve...
L’ajuda entre iguals
Consigna de l’evidència L’ajuda entre iguals genera un context d’aprenentatge molt positiu i enriquidor per als infants i joves...