El circo: un medio para trabajar las tipologías textuales
En aquesta proposta didàctica s’hi materialitza un treball detallat sobre les diferents tipologies textuals. Es du a terme a travé...
Alumnado con discapacidad visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...
RECOMENDACIONES DE BIBLIOMEDIA
Frank: La increíble historia de una dictadura olvidada ABADÍA, X. Madrid. Dibbuks, 2018 La propuesta de Ximo Abadia es muy interesante, p...
No conozco a mi compañero de mesa
Què vol dir sentir-se estranger? Amb quines barreres lingüístiques, culturals, físiques i socials es troben els alumnes i le...
Realidad aumentada en documentos e imágenes
La realitat augmentada s’està introduint amb molta força en el context educatiu. Des de la realitat augmentada geolocalitzada, pod...
RECOMENDACIONES DE BIBLIOMEDIA
Si yo fuese un libro LETRIA, J.J.; LETRIA, A. (il.) Barcelona. Juventud, 2014 Es interesante que un libro nos explique qué es y qué quier...
«Yo»: hablamos de nosotros a través del arte
Com podem dir alguna cosa de nosaltres mateixos mitjançant el llenguatge plàstic? Aquest serà el tema del taller «Jo»...
Educar km 0
L’escola Els Terraprims, de Camallera (Alt Empordà) promou un estil de vida sostenible que permeti cobrir les necessitats del present sen...