Dinamitzam el pati i compartim jocs amb realitat augmentada
La gestió de les condicions d’equitat al centre
Sovint, quan plantegem diferents aspectes de la gestió del centre, ens fixem principalment en aquells que es refereixen a la millora dels...
Experimentar amb els timbres del so
Des de l’educació musical, cada vegada es té més clar que les diverses qualitats del so han de ser experimentades amb tot e...
Llegim al tramvia de Tenerife
Hem concebut aquest projecte com el desenvolupament d’una pràctica social que proporciona a l’alumnat motius per llegir i escriure ...
Els serveis d’una escola per atendre la infància
En aquest article d'opinió, Jaume Funes es pregunta al servei de què ha d'estar l'escola infantil i quins serveis&nb...
Victoria Jiménez, Associació SIMROMI (dones gitanes). Si la mare canvia, tot canvia
És una Dona Gitana. Així, sí, amb majúscules. M’admira la força del seu discurs, la dignitat amb què p...
Lab 0_6: espai de ciència, espai neuroeducatiu
L’espai Lab 0_6 està pensat per afavorir l’acció autònoma i intencionada dels infants sobre diversos fenòmens ...
Carme Alemany, mestra. Aprendre de veritat