És possible fer aprenentatge servei a distància?
La relació directa amb l’entorn no és una condició sine qua non en els projectes d’aprenentatge servei, però f...
Josep Maria Rodés: «Quan el projecte és de tots, tothom l’aplica»
És el cap d’estudis de l’escola Guinardó, de Barcelona, una cooperativa de mestres que ha impulsat, al llarg de molts anys, ...
Ser i semblar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Cartografiando Zaragoza en clase de sociales
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Frank: La increïble història d’una dictadura oblidada ABADÍA, X. Madrid. Dibbuks, 2018 La proposta de Ximo Abadia és molt en...
Com creus que el cotó va poder canviar el món?
La seqüència didàctica Com creus que el cotó va poder canviar el món? s’inspira en el llibre 10 plantas que cam...
Ensenyament centrat en l’alumnat
La pedagogia centrada en l’alumnat és una perspectiva en la qual es fonamenta una part imprescindible del canvi que s’està p...
L’anglès per aprendre o aprendre anglès?
Com integrem l’anglès dins els diferents projectes d’escola o d’aula? Aconseguim que l’àrea d’anglè...