L’art com a eina transversal a l’escola
L’article focalitza l’atenció en la defensa de l’educació artística com a eina transversal de treball i de rece...
Reseña
Reacció química Revista Educació Química EduQ, núm. 27, 2020 El reciente monográfico «Reacció química...
Recuperant l’educació visual més enllà de la plàstica
L’educació artística hauria de reivindicar la seva raó d’existir i deixar de ser considerada una assignatura en la qu...
L’art com a motor de transformació de centre
A la nostra escola apostem per metodologies actives i integradores en les quals l’art i totes les dimensions i possibilitats que ofereix ...
Encuentros
29 Encuentro de Didáctica de las Ciencias Experimentales y 5.ª Escuela de Doctorado Congreso virtual, 8 -12 de febrero de 2021 Bajo el le...
Una mirada atenta a l’educació visual i plàstica
L’educació visual i plàstica és un espai ple de possibilitats, però no només per fer, sinó també...
Toni García Arias: «Per mi ser professor implica ser el guia dels somnis del meu alumnat»
El Toni va triar el magisteri perquè sempre li havia agradat tractar amb els infants i parlar-hi, i a més perquè va pensar que d&...
«¡Enamórate de tu cerebro!». Itinerario educativo sobre el sistema nervioso
¿Qué es el dolor y por qué lo sentimos? ¿Cómo actúan las drogas en el sistema nervioso? ¿Qué ocurre cuánd...