Una experiència d’inclusió
En Fouad té la síndrome de Down. Suposa un problema que, a la classe, hi hagi un alumne amb discapacitat? Quines barreres hem de superar...
Avorriment creatiu, per què?
En aquest article d'opinió, Miguel Ángel D'Acosta Balbín reflexiona sobre la importància de donar als nostres fi...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico
«Volem construir un Molí de Dalt per poder-hi jugar amb els Playmobil»
Aquest article descriu un projecte col·lectiu d’aula amb una intenció clara i manifesta des del primer moment. És un proc&e...
Touchcast. Vídeos interactius a l’abast de la mà
Les produccions audiovisuals són una manera força motivadora de treballar l’expressió oral amb el nostre alumnat. Touchcast...
Intervenir-hi, no interferir-hi
Transformació educativa a la Xarxa de Centres de Madrid
La Xarxa de Centres per la Transformació Educativa de la Comunitat de Madrid és un teixit d’institucions docents i de col·l...
Característiques d’una avaluació justa
El concepte d’avaluació justa es debat entre la igualtat i l’equitat. Enfront d’una valoració acadèmica igual p...