Problemas en el proceso enseñanza-aprendizaje
En aquest capítol es descriuen algunes de les situacions problemàtiques més comunes relatives a l’ensenyament i l’apr...
El Centro de Recursos Pedagógicos de Les Corts
La red de centros de recursos pedagógicos de CataluñaEl Centro de Recursos Pedagógicos de Les Corts de la ciudad de Barcelona forma pa...
Cómo se trabaja en un centro cuando éste se propone cambiar
AntecedentesEl profesorado del instituto de Badia del Vallès posee una tradición de planear y ejecutar decisiones estratégicas de form...
Aprender a interpretar los falsos negativos y los falsos positivos de una prueba bioquímica
La visualització, una bona estratègia per a l’aprenentatge
Diferents activitats d’aula mostren bones pràctiques que preparen el cos i la ment per a l’aprenentatge. Saber col·locar el ...
La màgia del jardí
L’escola bressol municipal Cavall Fort, de Sant Cugat del Vallès, que basa l’acció educativa en el respecte als infants, t&e...
John Abbott: «Los niños han nacido para aprender, no para ser enseñados»
Quin és el sentit de l’escola al segle XXI? Per reflexionar sobre aquesta qüestió, John Abbott recula fins a l’origen d...
Drets i deures dels infants
Basant-nos en la proposta de rebel·lió 6 del llibre de Francesco Tonnucci Manual de guerrilla urbana (2007), hem generat una dinà...