Avaluar a l’àrea de Llengua i Literatura
Què entenem per avaluació? I per autoavaluació? Quins han de ser els objectes d’avaluació en l’àrea de ...
El taller de Tecnología
En aquest capítol s’aborda, en primer lloc, l’organització dels aprenentatges al taller de tecnologia, fent un èmfasi...
CON LAS FAMILIAS
Control de esfínteres ¿Cuál puede ser el papel de la familia en el proceso de control de esfínteres? Veamos algunas preguntas frec...
Amb el menjar, no s’hi juga
Els alumnes i les alumnes de sisè d’educació primària del CEIP Manuel González Martí, de Benifaraig (Val&egra...
Què és el Fòrum de Sevilla?
El Fòrum de Sevilla, nascut l’any 2012, és una iniciativa de persones i de col·lectius compromesos amb la millora de l&rsqu...
D’aprendre se n’aprèn.
L'aula i també l'escola són llocs pensats especialment per aprendre, perquè disposen de mestres dedicats a ensenyar, d'alumnes i d'un ...
La formación inicial y permanente del profesorado de secundaria
Hace unos años, en 2004, tuve la oportunidad de exponer en un debate organizado por la Fundación Jaume Bofill mi parecer acerca del est...
Diferent i lleig
En aquesta secció presentem fragments breus de diàlegs d’aula aparentment simples, però tots ells espontanis i reals. Uns d...