Acostar la poesia a l’escola
Una bona manera d’acostar la poesia a l’alumnat és a través del joc. Col·leccionar poemes, un cada setmana, amb la in...
Els nostres ulls com a vigilants del canvi climàtic
Els nostres ulls com a vigilants del canvi climàtic Contribuir a la ciència ciutadana Som part del problema, però també som part d...
Rutas matemáticas en Aragón
L’espanyol com a llengua estrangera en contextos anglòfons
Els aprenents de llengües estrangeres utilitzen sovint la seva llengua nadiua i el coneixement que tenen d’altres idiomes com a punt de p...
Detección de patrones de interacción y cohesión de grupo-clase en educación física
Gran parte del mensaje docente se vehicula mediante las imágenes que el movimiento dibuja en el espacio y rima en el tiempo. Es, por lo ...
¿Smartphones en clase?
Reforç per a l’autosuperació
Els premis concedits als millors estudiants de la classe, i que tenien com a objectiu motivar la superació, no sempre generen aquest efec...
Recursos per a la pràctica: Per què el fang? Elogi del fang