Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...
Repensar l’aula des de les persones
Ens interessa reflexionar sobre què fem a l’escola, perquè qualsevol decisió que prenguem tingui en consideració les...
Truman, el viatge extraordinari d’una tortuga
—I què és aquesta bestiola que t’estimes tant, pel que sembla? —És el Totó, el meu gos –respongué la ...
Aprenent història a partir de l´escola
Les paraules que podreu llegir al principi del text il·lustren com un alumne de l’escola Baixeras explica la seva experiència d&rs...
Practicar mindfulness a l’aula de secundària
L’alumnat adolescent de vegades pateix alts i baixos emocionals que li provoquen dificultats per concentrar-se i per relacionar-se amb le...
Dels projectes de treball als projectes amb servei a la comunitat
Al present article es proposa incorporar l’acció al medi com un element propi dels projectes de treball. S’hi recupera el llegat de...
Materiales a examen: GeoExplorer
La formación del profesorado de matemáticas en la educación secundaria.