La COVID-19 i la política educativa durant la primera infància
L’excepcional pandèmia i les insòlites mesures de prevenció sanitària que hem viscut al llarg dels darrers mesos est...
Una mirada a l’escolarització d’infants amb malalties cròniques o de llarga evolució
Quan un centre docent ha d’afrontar la malaltia crònica, aguda o de risc vital d’algun dels seus alumnes es crea una incertesa entr...
La biblioteca escolar, un univers infinit de possibilitats
En el context actual de transformació pedagògica, les possibilitats reals de la biblioteca escolar com a agent innovador i catalitzador ...
Què ens diu la neurociència sobre com s’aprèn?
La neurociència ens proveeix d’un conjunt ampli i profund de dades que ens poden ajudar a realitzar la pràctica educativa i el des...
L´autoregulació, el ritme i les famílies
Il·lustrem-nos!
Triar bons llibres és la tasca fonamental dels llibreters que volem encomanar la passió per la lectura i, després, buscar la mane...
Per arrodonir: Neourociència, neuroeducació
Notícies d’interès