Viviendo la aventura de ir a cazar un oso
Durante los meses de confinamiento, al inicio de la pandemia en 2020, se hizo popular un juego inspirado en el libro Vamos a cazar un oso...
Reimaginar caminos futuros para rebustecer la profesión docente. Una identidad profesional a rec...
El capítol formula una revisió del que ha estat la formació del professorat al nostre país, així com els camins pos...
Izaskun Aranbarri, de Berdindu Eskolak
«Ajudar una persona ajudant el seu entorn » Cristina Elorza, Francisco Luna Berdindu és el servei del govern basc d’informaci...
El repte de començar a ser docent en els temps actuals
A continuació s'exposa la visió d'una estudiant que ha acabat el grau universitari d'Educació Infantil en la situació actu...
El saber de las imágenes: el uso delos audiovisuales en la enseñanza de la Filosofía
Els diferents usos del cinema o dels llenguatges audiovisuals a l’aula responen a una valoració de la imatge com a discurs de la realitat...
Filosofia 3/18, eina d’innovació.
El títol d'aquest article vol sintetitzar el valor que té el projecte Filosofia 3/18 per a les persones que treballem amb el programa d...
El que és evident, el que és científic i el que és convenient
Les lectures obligatòries a l’educació secundària
Les lectures obligatòries formen part de la feina del professorat de llengua i literatura. Ara bé: en són una part important? En ...