Cuidar la relación en tiempos de pandemia
En aquest article parlem de l’organització de possibles diàlegs entre la família i l’escola des de l’espai virt...
Els meus seguidors a Instagram llegeixen
Què podem fer perquè les adolescències siguin més «llibresques»? Les novetats lectores adolescents són ...
Alumnat bascoparlant plurilingüe
De la mà de l’associació Sortzen, s’ha posat en marxa la proposta d’Euskararen Kontseilua als centres docents al...
Avaluar a l’àrea de Llengua i Literatura
Què entenem per avaluació? I per autoavaluació? Quins han de ser els objectes d’avaluació en l’àrea de ...
El taller de Tecnología
En aquest capítol s’aborda, en primer lloc, l’organització dels aprenentatges al taller de tecnologia, fent un èmfasi...
CON LAS FAMILIAS
Control de esfínteres ¿Cuál puede ser el papel de la familia en el proceso de control de esfínteres? Veamos algunas preguntas frec...
Amb el menjar, no s’hi juga
Els alumnes i les alumnes de sisè d’educació primària del CEIP Manuel González Martí, de Benifaraig (Val&egra...
Què és el Fòrum de Sevilla?
El Fòrum de Sevilla, nascut l’any 2012, és una iniciativa de persones i de col·lectius compromesos amb la millora de l&rsqu...