CONTES
Què veus? URIBE, V.; BESEIRIA, O. (trad.) Barcelona. Ekaré, 2021 Un llibre de cartró que, a través d’imatges acolorides i al...
Aprenentatges emergents de tres experiències de gestió escolar en pandèmia
Presentem en aquest Bloc el resultat d’un procés de reflexió col·lectiva de tres direccions de centre, després de gaireb...
Aproximación a la metodología flipped learning: teoría y práctica del enfoque invertido
Aprendre a conviure i a habitar el món
Les evidències següents, referides a l’adquisició de les competències socials i ciutadanes, s’han basat en la co...
L’ús de mòbils a l’institut
Hem de permetre els mòbils a l’aula, limitar-ne l’ús o prohibir-los? En un exercici de reflexió, alumnat i professora...
Desplaçar el centre
Al present article s’hi relata, en un to obertament personal, la transformació del concepte mateix d’educació literàr...
Aprenent història a partir de l´escola
Les paraules que podreu llegir al principi del text il·lustren com un alumne de l’escola Baixeras explica la seva experiència d&rs...
El primer contacte amb Juan Sánchez Enciso és càlid i reconfortant. La seva mirada és intel·ligent i curiosa. Veien...