L’escola infantil del 2050: i el currículum, què?
Imaginar com serà el currículum 0-6 l’any 2050 comporta fer un salt cap a un marc social futur i incorporar a l’actual mirad...
La sociedad de la información
En aquest capítol s’exposen els continguts i objectius de les assignatures d’informàtica a l’ESO, així com de l...
Digues que sí a la robòtica
En aquest article d'opinió, M. Concepción Fernández Munín reflexiona sobre la necessitat d'incloure la robòtica com...
Va de… Les modes en educació: Ho veig… ho vull?
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... i del que fem. De fer sense pensar... a pensar ...
Sonidos que mueven el universo.
Kelluwen, un modelo de trabajo colaborativo
Material per a l’alumnat: Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...
¿Ens llegeixes un conte?
Començo així aquesta breu intervenció perquè és una pregunta que moltes vegades em fan durant la meva trajectòria com a professor i...