CONTES
Soc un arbre JAOUI, S.; CRAHAY, A. (il.) Barcelona. Kókinos, 2021 Un arbre i un nadó són els protagonistes d’aquesta històri...
Espais exteriors com a projecte en què participa la comunitat
La renovació del pati com a valor col·lectiu i com a projecte pot implicar tota la comunitat educativa, des dels infants més petits fin...
Experiències sobre la competència matemàtica
En aquest article presentem un seguit d’experiències que tracten sobre la didàctica de les matemàtiques, i més...
Una mala passada
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Les papallones tenen llengua?
En el present text s’insisteix en la idea que l’educació és un tipus específic de conversa entre docents i alumnes or...
«Absorció de l´aigua». Una mateixa activitat d´indagació des de P5 fins a sisè de primària
«Absorció de l’aigua» és una nova proposta didàctica fonamentada en la metodologia de l’aprenentatge basa...
Transformació educativa a la Xarxa de Centres de Madrid
La Xarxa de Centres per la Transformació Educativa de la Comunitat de Madrid és un teixit d’institucions docents i de col·l...
El contacte amb la natura: moda o necessitat?
Cada cop es parla més de la importància i els beneficis d’oferir als infants possibilitats d’aprendre en espais exteriors. A...