Mar Romera, maestra y pedagoga, presidenta de la Asociación Pedagógica Francesco Tonucci. Escuc...
«No vaig tenir mai cap mestre a qui calgui recordar», diu la Mar tranquil·lament però amb certa llàstima. «Als ...
¿Podemos fusionar técnicas de pensamiento y contenidos académicos?
Mirar más allà
Unidades didácticas y proyectos de calidad en la enseñanza de la Física
En aquest capítol es presenten diverses unitats didàctiques i projectes d’interès que tenen en comú la contextualitz...
Buenas prácticas en la enseñanza de las Matemáticas en secundaria ybachillerato
Aquest capítol es dedica a la innovació a l’aula de matemàtiques de secundària —de 12 a 18 anys— i les b...
Woices. Aprendizaje compartido, a través de tareas competenciales
La invasión de propuestas tecnológicas de todo tipo es algo que no pasa desapercibido para nadie. Desde la perspectiva del docente, se ...
Cap al residu zero
Cap al residu zero El millor residu és el que no es produeix Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de repl...
Trajectòries personals d’aprenentatge
Trajectòries personals d’aprenentatge Què són i com es poden incorporar a la pràctica educativa Moisès Esteban-Guitart ...