A quina conclusió arribem? Aprendre a escriure conclusions
L’article descriu una experiència portada a terme a l’escola Lluçanès, de Prats de Lluçanès, on s&rsquo...
Ser pares i fills en un període difícil
En l’actualitat és complicat ser nen, perquè és difícil tenir germans amb els quals compartir el desenvolupament, co...
Quan els costa centrar-se en la feina
Els infants amb dificultats de regulació del comportament representen un repte per a l’ensenyant. Aquest repte sovint va lligat amb les r...
La pedagogía de proyectos en un caso aplicado: la Escuela Andorrana
L’Escola Andorrana ha portat a terme l’aplicació de la pedagogia de projectes. Per fer-ho, ha definit una estructura curricular i u...
Cartas a María
Noticias de interés
Desarrollo de una guía para la realización del prácticum
El pràcticum és una de les parts més importants en la formació inicial dels futurs docents perquè els situa en el q...
Unidades didácticas y proyectos de calidad en la enseñanza
En aquest capítol es presenten diverses unitats didàctiques i projectes d’interès que tenen en comú la contextualitz...