Preguntarse, investigar, comunicar…
En el present article, mostrem el treball per projectes dut a terme a la classe d’anglès iniciat amb els tres grups de quart de l’e...
Noticias de interés
La enseñanza y el aprendizaje de la terminología físico-química: magnitudes y símbolos
En aquest capítol, els autors analitzen les dificultats en l’ús del lèxic especialitzat en l’ensenyament i l’ap...
La PDI en la escuela inclusiva
La pizarra digital interactiva es un sistema tecnológico, formado por un ordenador, un videoproyector y una pantalla con un dispositivo ...
Milena en qüestió
MILENA EN QÜESTIÓ
School city. Al col·le aprenem a moure´ns per la ciutat
School city. Al col·le aprenem a moure’ns per la ciutat Francisco Javier Rubio Jiménez, Mariana Solari Maccabelli School city és ...
Nuestros ojos como vigilantes del cambio climático
Nuestros ojos como vigilantes del cambio climático Contribuir a la ciencia ciudadana Somos parte del problema, pero también somos parte d...
Más que baile
En el recurso «Más que baile» se propone un proyecto interdisciplinar para desarrollar la expresión corporal y el movimiento con pens...