LLIBRES
Educar sin GPS GONZÁLEZ, A. Barcelona. Planeta, 2021 Totes les persones que participem en els processos de formació de les nostres criatu...
Currículum integrat: possibilitats diferents que dibuixen escenaris nous d´aprenentatge
Equitat en la infància
Aquest article és una síntesi de l’informe anual d’Unicef, Comitè Espanyol 2016, publicat a l’abril. S’hi...
Viviendo la aventura de ir a cazar un oso
Durante los meses de confinamiento, al inicio de la pandemia en 2020, se hizo popular un juego inspirado en el libro Vamos a cazar un oso...
Reimaginar caminos futuros para rebustecer la profesión docente. Una identidad profesional a rec...
El capítol formula una revisió del que ha estat la formació del professorat al nostre país, així com els camins pos...
Izaskun Aranbarri, de Berdindu Eskolak
«Ajudar una persona ajudant el seu entorn » Cristina Elorza, Francisco Luna Berdindu és el servei del govern basc d’informaci...
El repte de començar a ser docent en els temps actuals
A continuació s'exposa la visió d'una estudiant que ha acabat el grau universitari d'Educació Infantil en la situació actu...
El saber de las imágenes: el uso delos audiovisuales en la enseñanza de la Filosofía
Els diferents usos del cinema o dels llenguatges audiovisuals a l’aula responen a una valoració de la imatge com a discurs de la realitat...