Silenci
George Steiner, en la seva conversa amb Ladjali a "Elogio de la transmisión", fa referència al silenci, a la necessitat absoluta del sil...
Investigaciones sobre el aprendizaje basado en proyectos (ABP)
L’aprenentatge basat en projectes comporta millores significatives en l’aprenentatge de l’alumnat. Edutopía, fundació ...
Tecnologías y formación del profesorado, una visión crítica
La formació TIC ha d’estar basada en la invisibilitat de la tecnologia, en el disseny i en la posada en pràctica d’experi&eg...
LOMCE: ¡que no nos tomen el pelo!
El prácticum en el aula de ciencias (Física y Química): orientaciones para el diseño, la expe...
Aquest capítol aborda el període del pràcticum en la formació inicial del professorat, concretament amb relació a l...
La ventana de Dalí
La visión de un cuadro o de una escultura nos sugiere situaciones y personajes poco habituales. Una pintura puede ser el punto de partid...
Fons de coneixement
Fons de coneixement Carme Güell Serra, Elisabet Parella Mir, Anna Pilar Hortal Moreno, Isabel Vilagran Colprim El projecte que presentem ...
Del tablero a la pizarra
Del tablero a la pizarra Tardé algún tiempo en llegar a las aulas tras terminar la carrera. No estaba seguro de si era o no lo mío, per...