Noemí Font: «La inclusión empieza cuando entendemos que las personas con discapacidad pueden hace...
¿Qué les dirías a los padres? La perseverancia es la clave para conseguir cambiar las cosas, incluso ante la administración. Adem&...
Família i escola, dues realitats vinculades en una aula cooperativa
En coherència amb un plantejament inclusiu, cooperatiu i sistèmic de l’educació, les famílies han de formar part de ...
Taichí para educadores
Joan Manuel del Pozo: «La persona educadora viu “en el cantó positiu de la vida”»
Al seu despatx de l’edifici antic on s’ubica la Sindicatura de la Universitat de Girona, Joan Manuel del Pozo ens rep amb temps i amb gan...
Una mirada atenta a l’educació visual i plàstica
L’educació visual i plàstica és un espai ple de possibilitats, però no només per fer, sinó també...
El proyecto Roma: inclusión en un centro de secundaria
El proyecto Roma es un proyecto de educación inclusiva impulsado y dirigido por el profesor Miguel López Melero, de la Universidad de M...
Viure la història a través del joc
La ludificació és cada vegada més present a les aules de secundària. Hi han contribuït les darreres aportacions de la...
Contexto de la educación secundaria: estructura y organización
En aquest capítol es parla del context de l’educació secundària tenint en compte la complexitat de l’estructura organ...