Fomentar el bon tracte entre iguals a les escoles infantils
Fomentar el bon tracte entre iguals a les escoles infantils Leire Garatea Gerrikagoitia, Cristina Elorza Ibáñez de Gauna Al present artic...
Absència
L’escola és, o hauria de ser, un lloc de trobada, un espai, un temps per unir les biografies encara a mig escriure dels infants i les bio...
Recursos per a la pràctica: Abordar la pobresa amb contes i novel·les
RESEÑA:¿Qué geología enseñar?
. Vol. 21(2), 2013Uno de los problemas tradicionales de la educación no universitaria está relacionado con la existencia de unos currí...
De l’ús i la menció a la consciència de la llengua
De l’ús i la menció a la consciència de la llengua Entre la funció metalingüística i la metacognitiva Alice Casta&...
Un modelo de asesoramiento para la mejora de las prácticas educativas
L’objectiu d’aquest capítol és presentar una estratègia general per al disseny, el desenvolupament i la valoraci&oacu...
Hipòtesis i conflictes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La educación literaria en el bachillerato:
La educación literaria en el bachillerato en España aparece hoy por hoy confiada a diferentes asignaturas: unas comunes a todo el alumn...