L’aprenentatge de la ciència: eines per promoure el canvi conceptual
Estudis en els camps de la psicologia i de la neurociència cognitives confirmen que no n’hi ha prou d’una explicació per con...
Notícies d’interès
Literatura, cinema i ciència
Utilitzar el relat com a font d’aprenentatges és una tendència reivindicada per psicòlegs cognitius i neurocientífic...
Màster de secundària: només un punt de partida?
Ara que hem deixat enrere el CAP i que la formació inicial del professorat de secundària ha estat ascendida a la categoria de màs...
Entrellaçant històries per sostenir la vida
Aquestes línies intenten posar l’accent en la necessitat de construir una escola més humana, que miri amb respecte l’alumnat...
El asesoramiento a la introducción de procesos de docencia compartida
Aquest capítol, a càrrec de Teresa Huguet, se centra en l’assessorament a la posada en marxa de processos de docència compa...
La vida en las aulas
El comportament de l’alumnat a les aules no és el simple resultat del capritx o de la simple voluntat dels individus. Elements com la cla...
Marc Vilamajó. Una AMPA com una casa