Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...
LOMLOE: Cambios y desafíos para la educación primaria
Manuel Montanero Fernández Instituto de Investigación y Prospección Educativa de la Universidad de Extremadura (INPEx). Badajoz La fina...
CervetECO: reciclar no és moda, és educació en valors
CervetECO: reciclar no és moda, és educació en valors El medi ambient s’ha de conservar i des de les escoles podem fomentar aques...
Kamishibai, más que contar un cuento
Kamishibai, más que contar un cuento Débora Rascón Estébanez Este artículo resume la experiencia interdisciplinar llevada a c...
Complicitats, ajudes mútues i corresponsabilitats
Relacionar-nos amb les famílies ha de deixar de ser una obligació i esdevenir una oportunitat per al centre i l’alumnat. Cal compa...
Conéixer l’altre. El rellotge vital
Un projecte d’agermanament entre dues comunitats es pot convertir en un potent recurs educatiu, multicultural i transversal, per promoure...
Trobades
Naiara García de Andoin: «Els infants, a més de saber coses, s’han de formar en valors»
La Naiara té una veu enèrgica. Parla de pressa i no té ni un segon per perdre. Ho notes al cap d’un moment d’estar pa...