Aprenentatges emergents de tres experiències de gestió escolar en pandèmia
Presentem en aquest Bloc el resultat d’un procés de reflexió col·lectiva de tres direccions de centre, després de gaireb...
Los seis sombreros de pensar
Boscos i canvi climàtic
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
El paisaje como instrumento de intermediación cultural en la escuela.
Belén Jurado: «La capacitat de decisió de les mares i dels pares d´infants amb diversitat és...
Quan a la seva filla Lucía li van diagnosticar autisme, ella tampoc sabia exactament què significava que patís aquest trastorn. P...
eXeLearning per crear recursos educatius oberts
eXeLearning per crear recursos educatius oberts A l’era d’Internet són cada vegada més nombrosos els docents que creen els seus ...
Elena Contra Feu, vetlladora de l´Escola Cervantes (Lleida). Aprendre el que és humà
Té 57 anys i parla de la seva feina com si hagués començat a treballar ahir mateix. Actualment, està ocupada en un project...
Lectura: La señora de los libros