Argumentar, una capacidad filosófica
En aquest capítol es desenvolupa un dels temes nuclears i específics en l’ensenyament de la filosofia als adolescents: la capacita...
Compromís amb l’educació pública
Estàndards i acreditacions qualificades per exercir la docència
La societat en què vivim canvia a un ritme vertiginós, fet que exigeix que les escoles i la formació inicial i permanent del prof...
Usar en lugar de poseer
Compartir bienes y servicios para reducir emisiones Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantear...
Jordi Baldrich, maestro DJ. «Aprender en la discoteca»
Coneixem i tenim cura de la nostra avifauna. Una proposta STEM
Coneixem i tenim cura de la nostra avifauna. Una proposta STEM En aquest article mostrem una seqüència basada en l’enfocament STEM on ...
És possible un temps que afavoreixi aprenentatges de qualitat?
Si el temps ha de ser un aliat en la feina que realitzem, cal fer-ne un replantejament en la seva essència. No cal esmerçar més temps ...
Família i escola, una complicitat imprescindible
Les escoles que posen tot el seu esforç a oferir oportunitats diverses per a l’aprenentatge i que creen llocs motivadors, segurs i en els...