Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament Experiències en entorns virtuals amb alumnes que pateixen malalties José Blas ...
Significatividad y funcionalidad
Consigna de la evidencia Favorecer la vinculación de los conocimientos previos con los nuevos conocimientos que vayamos a adquirir refuer...
Soc més gran perquè soc més alt?
Aprenent per projectes o projectant aprenentatges
Tenir en compte l’aprenent, les seves necessitats, les seves inquietuds i els factors socials que l’envolten abans de dissenyar un projec...
Yvonne Laborda. Mare, esposa, escriptora i terapeuta. “Vivim l’aquí i l’ara. No ens preocupa el ...
Coneguem la Carta de la Terra amb el conte Sota l’acàcia
Sota l’acàciaés un conte realista, adreçat als infants de vuit anys o més, que reflexiona sobre els eixos del docume...
La millora dels processos d´ensenyament i aprenentatge competencials
La incorporació de decisions per al desenvolupament de les competències bàsiques (Cb) en l’alumnat demana un procés ...
Tinc dues mares
La família és el primer agent socialitzador de l’infant, la seva acció educadora esdevé bàsica i és al...