Reencantar para aprender
Reencantar para aprender Emociones y aprendizaje-servicio universitario Enrique Rivera García, Carmen Trigueros Cervantes, Francisco Javi...
Confiprojecte. Aprendre del confinament per fer projectes personalitzats
Confiprojecte. Aprendre del confinament per fer projectes personalitzats Ana Muñoz González, Montse Forns Gabandé La proposta didà...
COVID-19, pobreza e infancia
La Convención de Naciones Unidas sobre los Derechos del Niño establece, en su articulado, que todos los niños y todas las niñas ti...
Les escoles i els centres d´educació de persones adultes: els grans desconeguts i els aliats ne...
Les escoles i els centres d’educació de persones adultes: g rans desconeguts i aliats necessaris Sabem que hi ha coses que funcionen, vol...
«Aaah! Una aranya! Està morida?»
Agricultura i canvi climàtic: Repensem el sistema alimentari
Agricultura i canvi climàtic Repensem el sistema alimentari Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de repla...
Repensar el currículum en l’educació. Una oportunitat per transformar
L’estat d’alarma sorgit arran de la crisi sanitària provocada per la covid-19 ens ha d’oferir oportunitats per replantejar-no...
Ressenya: Narrativas literarias en educación infantil y primaria