Els alumnes opinen. Els exàmens i les proves d’avaluació
En el marc del Seminari de Coordinació Primària-Secundària del districte de Sant Andreu (Barcelona), s'ha realitzat, durant el curs 20...
Saber reflexionar sobre la propia práctica: ¿es éste el objetivo fundamental de la formación ...
Per què cal formar els ensenyants per reflexionar sobre la seva pràctica? Aquest interrogant és el punt de partida d’aquest...
Los portafolios digitales en la clase de historia
e-portafolio Bases teóricasLos portafolios son productos elaborados por el alumnado (en formato digital o en papel) en los que, mediante...
“Mamá, no cambies de canal en los anuncios!”.
La LOMCE a debate
Trobades
VIII Congrés Internacional sobre l’Ensenyament de l’Espanyol Coimbra (Portugal), 30 de juny i 1 i 2 de juliol de 2022 La Facultat de ...
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint Sabem que hi ha coses que funcionen, vol...
Cuidar la relació en temps de pandèmia
Cuidar la relació en temps de pandèmia En aquest article parlem de l’organització de possibles diàlegs entre la família...