Llegim en parella
L’article descriu les bases conceptuals del programa Llegim en parella i presenta breument les dades obtingudes sobre els resultats en co...
Què aporta la psicomotricitat a l´escola?
Dues mestres d’educació infantil de l’etapa 3-6 reflexionen sobre la seva experiència com a psicomotricistes a l’escol...
Ensenyament de l’adjectiu a l’escola secundària
Malgrat que, a les darreres dècades, l’adjectiu ha estat objecte d’estudi de la gramàtica, les aportacions emanades de la in...
Contes per al poble
L’activitat anomenada contes per al poble és una variant del contacontes. Consisteix en el fet que les famílies expliquen els cont...
Les xarxes socials com a espai de col·laboració, de trobada i de formació del professorat
El present article analitza les potencialitats de les xarxes socials en la formació inicial i contínua del professorat. Aquests contexto...
Racons, també a música
Treballar per racons a l’aula de música permet que els infants desenvolupin les seves capacitats musicals i artístiques amb lliber...
Tertúlia literària a Twiter
L’article fa una proposta de tertúlia digital per tal d’aprofundir la formació literària dels estudiants de batxiller...
Projecte L´espai somiat
L’espai somiat és un projecte de transformació de l’espai exterior de l’escola en un ambient pedagògic. La tran...