Convivència. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes…, sabem que hi ha accions que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vis...
La educación se lo merece. Nunca es tarde
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
Máster de secundaria: ¿solo un punto de partida?
Ara que hem deixat enrere el CAP i que la formació inicial del professorat de secundària ha estat ascendida a la categoria de màs...
Eva Aguado, maestra y colaboradora de la FMRP de Madrid. «¡Así es la vida!»
La “bofetada feliz”: una nueva táctica de acoso escolar
Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca?
Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca? Mercedes Moya Herrero, María Martín Titos, Pilar González Mor...
La vida quotidiana a l’escola
El procés de formació comporta regular les dificultats i els obstacles que tot aprenent va trobant al llarg del camí. Per fer-ho,...