Introduïm la metodologia d´aprenentatge basat en problemes (ABP) a l´aula de tercer de primària
En el present article, s’hi relata l’experiència d’introduir la metodologia ABP en una aula de tercer de primària, amb...
EN LÍNI@: Les retallades en educació
Comentaris a la web a l'article «Retallades sí, però quines?», d'Ignasi Vila (UdG).
Liderazgo compartido y distribuido
Geolocalitzem una ruta: Bàrcino i el Poble-sec de Barcelona
Geolocalitzem una ruta: Bàrcino i el Poble-sec de Barcelona Anna Pérez Sánchez, Núria Cervera Vila On queda la geografia en el pla...
Les ProbleBox, o com preparar l’alumnat NESE per a les competències
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Transformar la preparació de les competències bàsiques prioritzant la motivaci...
Us espero a l’altra banda de la pantalla
1 dia + és 1 dia menys és la solució trobada per poder arribar a tot l’alumnat d’una zona rural gallega que no dispos...
Avaluem les necessitats de l’alumnat… Avaluem les necessitats de l’aula?
L’avaluació psicopedagògica serveix per valorar les necessitats educatives especials de l’escolar, determinar-ne el nivell d...
Apunts ecofeministes per educar davant de la crisi global
Vivim un moment d’encreuament per a la humanitat. L’economia i la política s’han construït d’esquena als processos...