«Educació a l’hora» i secundària obligatòria
Podem utilitzar el temps com una eina de transformació al servei de l’educació? Els horaris acadèmics poden ser un instrume...
EN LÍNI@: Elecció de centre
Comisiones mixtas de familias y maestros y maestras en la escuela Els Encants
Comisiones mixtas de familias y maestros y maestras en la escuela Els Encants En este texto mostraremos cómo se organiza la escuela de El...
Promoure la resiliència a l’escola
Francesco Tonucci: «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem»
Francesco Tonucci «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem» Cinta Vidal, Cristina Elorza «Mir...
Orientacions per al professorat i material per a l’alumnat: Construim un forn solar
A continuació presentem una unitat didàctica integrada que, com a producte final rellevant, proposa la construcció d’un for...
Abordem el repte del full en blanc: explorem la tècnica del desbloqueig
Abordem el repte del full en blanc: explorem la tècnica del desbloqueig Maria Josep Martínez Garrote Presentem una proposta per assumir e...
Conte encadenat.
Us contaré la història d'una activitat que ha esdevengut tot un programa i que forma part de les nostres senyes d'identitat: el conte e...