Espacio para el juego y el descubrimiento
Daniel Innerarity: «Aprender es gestionar el desconocimiento»
Daniel Innerarity «Aprender es gestionar el desconocimiento» Francisco Luna, Cristina Elorza «La escuela no es una mera prolongació...
Preguntes amb resposta…
Actuar a favor del clima comença per entendre què ens està passant, i també per fer-ho entendre a les persones del nostre entorn. ...
La introducció del pensament computacional a la nostra escola
Fomentant l’ús comunicatiu de la llengua: l’eusquera a través de la màgia
A continuació presentem una proposta de treball utilitzant la màgia com a instrument a través del qual ensenyem l'eusquera d...
La competència digital mitjançant la participació en projectes eTwinning
eTwinning és la comunitat de centres escolars europeus que disposa d’una plataforma digital pròpia, Twinspace, que ofereix als doc...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. Convocatòries. Webs
Recursos para la práctica: Herramientas de aprendizaje: The framer