Contes amb història
L’experiència que presentem es desenvolupa en una escola pública de la Regió de Múrcia. L’alumnat de cicle sup...
Aprendre a cooperar en línia: eina per a la inclusió
Aprendre a cooperar en línia: eina per a la inclusió José Ramón Lago Martínez, Mila Naranjo Llanos, Anna Oliveras Rovira Aque...
Formación profesional sin límites
Formación profesional sin límites M.a Victoria Villaescusa Alejo La formación profesional es mucho más de lo que solemos pensar. O...
De dalt i de baix: Una experiència del CPI Manuel Suárez Marquier (O Rosal, Pontevedra)
Un centre del sud de Galícia fa honor a les seves sigles (CPI: centre públic integrat) i traça una colla d’estratègi...
Altar dels morts: una pràctica educativa globalitzada
Altar dels morts: una pràctica educativa globalitzada Jordi Serarols Boada, Xavier López Ortín L’altar dels morts, en el marc del...
Tocant la prehistòria
Al present article, s’hi mostra la proposta d’un model educatiu que pretén apropar l’alumnat de primària a la hist&ogr...
Afrontant els reptes educatius com a professora jove
Afrontant els reptes educatius com a professora jove La meva tasca docent va començar molt aviat i sense que gairebé m’ho esperés, j...
De com una pandèmia va fer caure un gegant
Carlos Colom Miralles Mestre i director del CEIP Don Blasco de Alagón. Vilafranca (Castelló) c.colom@edu.gva.es La pandèmia va suposar ...